MARITEL – робота як певний ресурс самореалізації та хобі – запорука успіху!
З якими труднощами стикалися, коли розпочинати свою справу?
З самого початку це було тільки моїм хобі, що полягало в реалізації одного з трендів того часу – виготовлення на замовлення білизни Bra. Тоді я навіть не замислювалася над тим, що це може стати моїм бізнесом, а тим паче бізнесом великого масштабу. Але ми почали набирати обертів і розбудували нашу справу. Сьогодні я впевнена, що лише сприймаючи роботу як певний ресурс самореалізації та хобі, можна досягнути успіху!
Ви позиціонуєте свій бізнес як «сімейний» – чи складно це? І чи завжди вдається розставити межі між сім’єю та роботою? Я не можу дати однозначної відповіді на це питання, оскільки перші три роки працювала сама, потім до мене приєднався мій чоловік. Кирил – людина масштабу, я – людина продукту, що з одного боку допомагає нам доповнювати одне одного, але з іншого – в нас є різні точки зору на те чи інше професійне питання. Зараз ми виховуємо двоє чудових дітей, заради яких завжди шукаємо нові горизонти для звершень та йдемо на компроміси. Тому сімейний бізнес особисто для мене – це тільки безмежний ресурс та довіра, яка водночас потребує великих вкладів від кожного з нас. Якщо говорити про розмежування, то 100 % не вдається це робити, оскільки ми працюємо 24/7, а час на відпочинок – час, проведений з дітьми
У вас дуже великі обсяги виробництва. як ви справляєтеся з ними?
Великі обсяги виробництва в нас з’явилися 2 роки тому, і якщо чесно, то це дійсно буває важко. Інколи можна зіштовхнутися з нерозумінням ефективного процесу управління чи, наприклад, як розрахувати виготовлення товару, щоб уникнути нестачі або залишку… Але з часом ти починаєш напрацьовувати єдину стратегію й удосконалюєш свою роботу.
Чи пам’ятаєте Ви свого першого покупця? І чи був спочатку страх відсутності попиту? Звичайно, що пам’ятаю! Її звали Віталіною, і вона першою вселила в мені впевненість, що все вийде! Розпочну з того, що при продажу першого товару склалося досить розмите уявлення про фотосесію чи рекламу. Насправді, була лише людина, що могла пошити товар (мама Кирила), та фотографія з інтернету майбутнього продукту. І ось надійшло замовлення на перший комплект білизни, скинули кошти за товар – і таким чином відбувся початок моєї улюбленої та успішної справи! Щодо страхів, то їх немає, до того ж, я впевнена, що будь-яка успішна справа розпочинається з принципу «очі бояться – руки роблять», де сумнівам чи страхам немає місця! Мій перший професійний страх з’явився тоді, коли обсяги виробництва та чисельність нашої команди зросли, тоді нам довелося взяти на себе велику відповідальність за процес виробництва, команду та продукцію!
Маргарито, чи ставав ваш бізнес об’єктом критики?
Звичайно, в будь-якому бізнесі є критика та негативні відгуки. На перших етапах розвитку своєї справи я дуже гостро на неї реагувала й навіть телефонувала клієнтам та запитувала, що не так з тим чи іншим продуктом. Із впевненістю можу сказати, що в будь-якій об’єктивній критиці є можливість особистого зростання! Я дуже вдячна, що за допомогою неї ми робимо нашу роботу краще
З якими викликами вам доводиться мати справу?
По-перше, це людський фактор, що тягне за собою ідеалізацію деяких людей і вміння підбирати ефективних співробітників, що створюють чудовий товар, а також співпрацю з клієнтами. По-друге, це ворожість на просторах інтернету, коли хтось намагається вкрасти інстаграм-сторінку, і, безперечно, активна діяльність хейтерів. Проте, після довгого часу роботи в інстаграмі ми навчилися з цим працювати й вже не звертаємо на такі дрібнички уваги.
Як до вас приходить натхнення?
Мабуть, від активного способу життя та гарного настрою. Я багато часу подорожую, оскільки це допомагає мені подивитися на виробничий процес зі сторони та знайти джерела натхнення!
Якою є ваша команда?
Наша команда – надзвичайна! По-перше, люди в ній – шалені трудоголіки, по-друге, справжні професіонали своєї справи, а в поєднанні це просто справжня знахідка, оскільки вони люблять свою роботу та вкладають в неї не лише сили, а й частинку своєї душі!
Ваша професія впливає на особистий стиль? Ні, оскільки я надаю перевагу спортивному одягу, хоча нещодавно наша нова лінійка суконь не змогла залишити мене байдужою.
У що Ви вірите – мрію чи стратегію? На початковому етапі бізнесу я вірила в мрію, але коли він розширився, то переконалася, що без чіткої стратегії, аналітики та професійних здібностей неможливо ним ефективно керувати. Саме тому впевнена, що коли людина займається бізнесом, то на першому місці стратегія, а вже потім віра в неї та мрія!